رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=12642

بازار لوازم یدکی استان سمنان زیر ذره‌ بین

به گزارش یدکی‌رسانه، مسئولان استان سمنان به طور جدی و مصرانه بر بازار لوازم یدکی خودرو مخصوصا بخش لاستیک و روغن موتور نظارت داشته و گشت‌های ویژه‌ای را برای این امر اختصاص داده‌اند. شهروندان می‌توانند شکایات خود را در حوزه تخلفات بازار لوازم یدکی از طریق سامانه‎‎‌‌های ۱۳۵ و ۱۲۴ ثبت و پیگیری کنند.

محمود خان بیگی، نماینده اداره کل صنعت معدن و تجارت استان سمنان در خصوص نظارت بر بازار لاستیک گفت: در بازه زمانی اسفند ۱۴۰۱ تا کنون، نزدیک به چهار هزار حلقه لاستیک خودرو بین متقاضیان توزیع گشته است. مشخصات لاستیک‌ها در سامانه ثبت شده است، بنابراین قابل بررسی می‌باشد.

مدیر بازرسی اتاق اصناف شهرستان سمنان، مهدی برهانی تصریح کرد: فاکتور‌ها در بخش خرید فروشندگان و عرضه کنندگان کالا مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورت مشاهده مغایرت نه تنها تخلف ثبت شده بلکه پرونده تعزیراتی نیز تشکیل خواهد شد.

حسین نظری مسئول گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان سمنان خاطر نشان شد: متاسفانه تعدادی از شرکت‌ها به طور سبدی و در قالب فروش اجباری، محصولات خود را به عرضه می‌گذارند. چنانچه این مسئله تایید شود، تخلف تلقی شده و برای این تخطی، پرونده قضایی باز خواهد شد.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد