رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=12630

جدال قاچاق و صنعتگران خودرو

به گزارش یدکی‌رسانه، محمد جواد برازنده، رئیس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو درباره چالش‌های این اتحادیه گفت: اتحادیه اهنگران و صنعتگران خودرو تهران با مشکلاتی مواجه است که قاچاق و صدور دیرهنگام مجوزها، مهم‌ترین انها می‌باشد. برای حل مشکلات از دو گروه اصناف و وزارت صنعت، معدن و تجارت طلب یاری داریم که وزارت صمت همکاری خوبی داشته و در حال حاضر به کمک اصناف نیازمند هستیم.

محمد جواد برازنده در خصوص چالش‌های صنف صنعتگران خودرو تهران بیان داشت: مسائل زیادی، اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو را مورد هدف قرار داده است. از میان تمامی مسائل، قاچاق و صدور دیر هنگام مجوزها، مهم‌ترین چالش‌ها بوده و بیشترین اسیب‌ها را دارد. سرقت قطعات و تضاد منافع با سایر اتحادیه‌ها، دیگر چالش‌هاییست که با انها دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: قطعات داخلی و موتوری به راحتی و در ابعاد وسیع به سرقت می‌رود. اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو، ۲۱ رسته را در زیر مجموعه خود جای داده‌ است که خودرو و اتاق سازی، مهم‌ترین آنها می‌باشد. متاسفانه رسته مذکور، با مشکلات عدیده‌ای درگیر است.

این فعال صنفی در حوزه خودرو در خصوص تداخل فعالیت اتحادیه‌های مختلف تصریح کرد: با ورود مقامات بالادستی و مداخله آنهادر این امر، مسئله تداخل اتحادیه‌ها، برطرف خواهد شد.

محمد جواد برازنده، رئیس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو تهران در پایان خاطر نشان شد: خوشبختانه، وزارت صنعت، معدن و تجارت در راه‌اندازی سایت جامع با هدف حل مشکلات، همکاری خوبی داشته است. از این مرحله برای تحقق اهدافمان به کمک جامعه اصناف نیازمند هستیم.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد