رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=12585

دومین جلسه آموزشی سامانه نوین اصناف برگزار شد

به گزارش یدکی‌رسانه، به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف تهران، اتاق مذکور در راستای رفع مشکلات متعدد کاربران اتحادیه های صنفی با سامانه نوین اصناف “درگاه ملی صدور مجوزهای صنفی” اقدام به برگزاری دومین جلسه آموزشی و پاسخگویی با حضور حمیدرضا رستگار، عضو هیئت رئیسه اتاق و دست اندکاران سامانه مذکور در روز یک شنبه۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن همایش های این اتاق کرد.

.در این جلسه که با حضور مدیر اجرایی اتاق اصناف تهران، برخی روساء و جمعی از مدیران اجرایی اتحادیه های صنفی و طراحان و دست اندرکاران سامانه مذکور حضور داشتند ابتدا علی اسدی، دبیر اجرایی اتاق اصناف تهران در خصوص مشکلات متعدد سامانه و عدم کاربری آن به لحاظ فنی مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه مدیران اجرایی اتحادیه های صنفی به عنوان کاربران سامانه نوین اصناف به بیان مشکلات و نواقص سامانه مذکور در فرایند اجرا و عملکرد آن پرداختند که پاسخ هایی از سوی مدیران این سامانه ارایه شد.

لازم به ذکر است با توجه به تعدد مشکلات، نارسایی و نواقص متعدد این سامانه مقرر شد مدیران اجرایی اتحادیه های صنفی، مشکلات و نظرات خود را به صورت مکتوب به اتاق ارسال نمایند تا به ضمیمه نامه ای از سوی اتق به مراجع ذی صلاح اعلام گردد.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد